ONLİNE FİYAT LİSTESİ VE SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN
ERP Uygulamalarında Yepyeni Bir Kullanıcı Deneyimi
Tiger 3 ERP Çözümleri, şirket içi süreçlerin verimli ve etkin yönetimi, veri işleme sürecindeki hataların azaltılması ve çalışanların karar alma sürecinde bilgiye anında ulaşabilmesi gibi birçok faydayı işletmelere getirir. Aynı zamanda küreselleşme ve uluslararası rekabetin beraberinde getirdiği ürün ve üretimde iyileştirme, işletmelerin idare ve kontrolü, şirket içi organizasyonlarda sadeleşme gibi konularda da Tiger 3 ERP Çözümleri, çözüm sürecinde anahtar rolü oynar.
Kullanıcı deneyimini bambaşka bir seviyeye taşıyan Tiger 3 ERP Çözümleri, işletmelerin tüm ihtiyaçları için de tam kapsamlı çözüm sunar.
Sadece Kullandığınız İşlemleri İçeren Kendi Masaüstünüzü Oluşturun
Sezgisel ve kolay kullanım baz alınarak, yeni nesil teknolojilerle geliştirilen Tiger 3 ERP Çözümleri’nin göz yormayan, estetik masaüstü tasarımı, kişiselleştirilebilme özelliği ile istediğiniz tüm bilgilere kolay ve hızlı bir şekilde erişmenizi mümkün hale getiriyor. Tiger 3 ERP Çözümleri ile birlikte, kullanıcı rolüne göre gelen öndeğer masaüstlerinin yanı sıra en sık kullanılan işlemleri kısayol olarak tanımlamak, gruplamak ve özel olarak oluşturulan masaüstlerinde toplamak da artık mümkün. Kullanıcılara hız kazandırmak amacıyla kısayol tuşlarında da özelleştirme imkanı sunan Tiger 3 ERP Çözümleri, oluşturulan kısayol komutlarında da değişiklik yapma olanağı sağlıyor.
App-in-app Teknolojisi ile İş Uygulamanızı ZenginleştirinLogo’nun Tiger 3 ERP Çözümleri’nin sahip olduğu app-in-app özelliği ile;
- Uygulamayı ihtiyaçlar doğrultusunda zenginleştirme olanağı,
- Ürün içinde yer alan standart özelliklerin yanı sıra birçok fonksiyon ya da ek özelliği tek tıkla app ya da widget olarak indirilebilme imkânı,
- İndirilen app’in sahip olduğu özellikler doğrultusunda, yeni özellikleri platform bağımsız olarak da kullanılabilme fırsatı,
- En sık kullanılan işlemleri ana ekran üzerinde görüntüleme olanağı sunan widget’lar ile bilgiye çok hızlı ulaşma olanağı sunuyor.
Ürünler ile birlikte gelen app ya da widget’ların yanı sıra Logo İş Ortakları tarafından geliştirilen tüm uygulamalar da Logo Store’dan kullanıcılara sunuluyor.
Stok Operasyon Kalitenizi Artırın
Stok, hedef ve stratejilerinizi oluşturup takip edebilir, anlık stok değer ve seviyelerinizi izleyebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Farklı ürün yelpazeleri ile çalışanlar için tasarlanmış malzeme sınıflandırması ve seviyelendirilmiş hiyerarşi ürünlerin kolay takibini sağlar. Matris arabirimi sayesinde aynı türdeki malzemeleri farklı özellikler ile izler, binlerce malzemeyi ilgilendiren bir değişikliği sadece bir tanımı değiştirerek güncelleyebilirsiniz. Farklı birimlerle izleme özelliği sayesinde malzemeleri sınırsız sayıda birimle takip edebilir, çevrim katsayıları özelliği ile tek bir birim üzerinden raporlama yapabilirsiniz. Ambar yerleşimi ve lojistik yönetiminde kolaylık sağlayan boyut tanımları, malzeme veya stok kutularının boyut bilgilerini tutarak yapılacak yerleştirmelerde en uygun yerleşimin hesaplanmasını da sağlar.
Sabit Kıymetlerinizin Değerini Takip Edin
Mevzuat gereksinimlerinizin yanı sıra satın alma işlemi, sabit kıymetin personele zimmetlenmesi ve elden çıkarılması gibi süreçlerinizi duran varlık yönetimi modülü ile takip edebilirsiniz. Birden fazla amortisman tablosu desteğiyle Vergi Usul Kanunu’na göre yerel para birimi üzerinden, yurtdışı raporlamaya uygun raporlama dövizi üzerinden ve yine TFRS’ye göre yerel para birimi üzerinden amortisman hesaplaması yapabilirsiniz. Ayrıca farklı amortisman hesaplarını, ayrı muhasebe hesapları üzerinden muhasebeye aktarabilirsiniz.
Mevzuata ve Uluslararası Muhasebe Standartlarına (FAS52, IAS, IFRS, TFRS) Tam Uyumlu ÇalışınTürk Ticaret Kanunu yükümlülükleri kapsamında, istenilen döneme ait TFRS standartlarına uygun finansal ve mali raporlama yapabilirsiniz. Genel muhasebe işlemlerinde yer alan yerel ve raporlama dövizi cinsinden oluşturulan finansal tablo ve raporlar ile ihtiyaçlarınızı karşılarken, masraf merkezleri ve proje kartlarını yönetim raporlama amacıyla kullanabilirsiniz. Operasyonel işlemler ile muhasebe kayıtları arasında yer alan çift yönlü denetim özelliği sistem tutarlılığı ve kullanıcı hatalarını en alt düzeye indirir. Tiger 3 ERP Çözümleri’nde yer alan e-Beyanname seçenekleri ile hazırlanan beyannamelerin otomatik olarak
Gelir İdaresi Başkanlığı’na gönderilmesini sağlayabilirsiniz.
Uygun Fiyatlandırma ve Zamanında Teslimat ile Müşteri Memnuniyetinizi ArtırınSipariş ve teslimat için gerekli olan tüm evrakların oluşturulmasından zamanında teslimat yapılmasına kadar geçen sürecin yönetimi Tiger 3 ERP Çözümleri ile sağlanabilir; stok, sipariş, irsaliye ve müşteri borç bilgilerinin güncel takibi verimli bir şekilde yönetilebilir. Dövizli fatura kesimi ve ödemelerin dövizli takibi yurtdışı süreçlerini kolaylaştırır. Etkin bir satış ve dağıtım süreci ile operasyonlarınızı doğru ve zamanında yöneterek müşterilerinize verdiğiniz hizmetleri iyileştirebilir ve müşteri memnuniyetini artırarak rekabette avantaj sağlayabilirsiniz.
Tiger 3 ERP Çözümleri ile;
- Satış ekipleriniz binlerce ürün alternatifi içerisinden müşterileri için en doğru ürünü seçip en uygun fiyatlandırmayı yapabilir,
- Müşteri bilgilerini ve iş ilişkilerini tarihe göre olarak takip edebilir, işletmelere özel olarak oluşturulan şablonlar ile otomatik teklif oluşturabilirsiniz.
- Müşteri ve ürünlere en uygun kampanya stratejilerini belirleyebilir, daha sonra yapılacak kampanyalar için yol gösteren analiz sonuçları elde edebilirsiniz.
- Plasiyer bazında satış hedefleri belirleyebilir, rota tanımlayarak etkin bir dağıtım planı oluşturabilir ve performans ölçümü yapabilirsiniz.
Grup Şirketlerinizin Finansal Durumunu ve Faaliyet Sonuçlarını Tek Merkezden İzleyin
Grup şirketi bazında karlılığınızı, envanterinizi bir bütün olarak görebilir, şirketlerinizin tamamına göre nakit akışını analiz edebilirsiniz. Tiger 3 ERP Çözümleri’nin “Konsolide Tablolar” özelliği ile bu işletmelerin aktif, borç, öz kaynak, gelir ve giderlerini bir araya getirebilirsiniz. Böylece birden çok işletmenin aktif, pasif, gelir ve giderleri ile gayri nakdi yükümlülüklerini tek bir ortaklığa aitmiş gibi göstererek, finansal durumu ve faaliyet sonuçları hakkında tasarruf sahiplerine, yatırımcılara, denetim mercilerine ve ilgili diğer kişilere bilgi verebilirsiniz.
Dış Ticaret Gücünüzü Artırın
Tiger 3 ERP Çözümleri’nin Dış Ticaret Modülü ile işlemlerinizi daha etkin, daha verimli ve yasal yükümlülüklere uygun olarak izleyebilirsiniz. Bu yükümlülükleri Tiger 3 ERP Çözümleri ile kurumun muhasebe, finans, satın alma, satış ve dağıtım gibi diğer süreçleriyle uyumlu ve entegre olarak takip etmeniz de mümkün.
Logo Çözüm Ailesi Entegrasyonlarıyla Tüm İhtiyaçlarınıza Çözüm Bulun
Tiger HR, e-Devlet, Logo Mind İş Analitiği, Tedarik Zinciri Yönetimi, Logo CRM gibi uygulamalarla entegre olarak çalışabilen Tiger 3 ERP Çözümleri ile kurumsal süreçlerinizi iyileştirerek iş verimliliğinizi artırabilirsiniz.
Ayrıca Logo Çözüm Ortakları’nın geliştirmiş olduğu uyarlamalar hızlı ve ekonomik çözümler sunar. İşletmenize ve sektörünüze özel bu uygulamalarla ERP fonksiyonlarınızı zengileştirebilirsiniz.
ONLİNE FİYAT LİSTESİ VE SATIN ALMAK İÇİN TIKLAYIN